Friday, April 15, 2011

Väike kosmeetika

Oeh, päris hea on ennast lume alt vabanenuna kevadpäikese käes soojendada. Veidi higistamagi võtab, teeb koridorid mu sees veidi niiskeks aga eks ta juuniks kuivab ära. Iga-aastane teema.
Aga mitte ainult seda ei tahtnud ma rääkida. Nagu igal kevadel, nii ka sel toimuvad minu territooriumil talgud. Torm viis talvel mul osa peakatet ja selle remondist tekkinud lauajupid on lume sulades koledasti näha. Ja eks siit-sealt riisumist on veel. Igaljuhul 7. mail on meil siis talgud, et lööge ka kampa.
Veel mu kehahooldusest niipalju, et saan mai keskpaigaks vabamalt hingata: mu hea naabri, Lennusadama poolsest küljest võetakse veidi okupatsiooni-aegseid juurdeehitisi maha. Selle üle on mul eriti hea meel, polnud mulle need kipakad hallidest tellistest hooned ja müürid kunagi meeldinud, lihtsalt poogiti külge ja kõik. Või siis minu käest keegi küsis, kas ma üldse tahan!
Puhveti rahvas saab ka siis ruumi juurde, suvel saavad mulle rohkem inimesi vaadata tuua.Kel juhtub mingi sünnipäev või muu pidu olema, võtke nendega ühendust, korraldage minu juures.
Niisama on ka merd tore vaadata aga tulge ikka külla!

Teie Patarei Vangla.

No comments:

Post a Comment