Monday, April 11, 2011

Oh ma vaene Patarei!

Veel nüüd, 171-aastasena, pean ma, vana merekindlus, blogima hakkama. Enamus tunneb mind, kui vanglat aga minu eksistentsi juures on mul olnud ka teisi ameteid. Kui ma 1840. aastal sündisin (tegema hakati mind tosin aastat varem), asusin kohe ametisse merekindlusena. Siis, varases keskeas, 1869. aastal, sai minust kasarm. Juba raugana, 1920. aastal, pidin panema ette vangla trellid ning käesoleval sajandil lootsin juba, et mind pensionile lastakse - aga ei. Ainult paar aastat puhkust ja 2007. aastast pidin hakkama kultuuripargiks. Hüva, hakkaski igav vahepeal.
Nüüd olen oma uue rolliga veidi harjuda saanud, ja et ajaga kaasas käia, haarasin klaviatuuri ja üritan, neid kes seda blogi lugeda viitsivad, oma tegemistega kursis hoida.
Niipalju veel, et kes mind seespoolt uurida soovivad, siis uurige lähemalt minu kodulehte, samuti liituge minu sõpradega Facebookis

Elame veel!

Teie Patarei Vangla

No comments:

Post a Comment